miercuri, 9 ianuarie 2008

File de poveste...

˝Azi vreau cartofi prăjiţi...! Te rog frumos! Aaa da şi era să uit... Cu ce te îmbraci azi? Dacă îţi iei fusta cu flori , nu-ţi lua chiloţi pe dedesubt, ieşim azi.˝ Abea atingeam podeaua , îmbrăcată în fustiţa cusută cu valuri şi cu o bantă neagră ce îmi strângea convingător fundul. Balerinii din lac alb mă purtau plutind prin casă , dând impresia unei năluci. ˝ Dar una sexy, nu iubitule?˝
M-am dus la bucătărie şi am îndeplinit ordinul cusut cu aţă dulce, ambele defapt.
Cartofii nu ţi-au plăcut prea tare , cred, de vreme ce ai avut grijă să-mi arunci în faţă cu câţiva din ei. Dar lasă, că nici eu nu m-am lăsat mai prejos, şi am ricoşat aşa cum ştiam eu mai bine.
˝ Dacă nu-ţi plac...nu-mi prea pasă...sincer , eu măcar m-am chinuit. Şi ia zi iubitule, îmi stă bine fusta? Ţi se pare ca m-am mai bronzat...ah scuzele mele , nu pot să mă crăcănez, nu am chiloţi pe mine!˝ Ai plecat capul ascultător, te-ai aplecat....şi mi-ai sărutat interiorul coapselor. Efectele nu au întârziat să se resimtă, pielea îmi semăna cu cea a unei găini bete, iar înăuntrul meu hormonii o luaseră razna.
Te-am implorat din priviri să continui , să mă termini. Ce naivă şi eu! De parcă nu te cunoşteam , nu-ţi ştiam apucăturile , sadismul innăscut. Te-ai uitat prin mine, mi-ai zâmbit , sau cel puţin mi-ai aruncat ceva ce voia să fie un zâmbet, şi te-ai aşezat să mănânci.
Te amuzai probabil în sinea ta, de copilaria mea, de starea de beatitudine ce mă cuprinsese, dar simţeai cum înfloreşte bobocul de orgoliu în tine , când te gândeai că tu erai cel ce a contribuit la ea.
Ai luat zgarda de pe holul înnecat în parfum , şi mi-ai zis că mergem la plimbare. M-am supus , ca întotdeauna, şi mi-am tras puloverasul alb peste umerii mei bronzaţi. Uşa s-a închis o dată cu sărutul din prag , si cu atingerea calda dintre picioarele mele. Ţi-am mulţumit din priviri.
Când ai blocat liftul la 3, ştiam ce va urma. Am tăcut din gură , lăsându-mă umplută iar , şi iar. Faţa ţi se şifona, respiraţia sacadată dezbrăcând de oxigen încăperea.Toate astea, în timp ce bietul câine zăcea în lesă prins de balustrada de la 7.
˝ Acum înţelegi de ce ţi-am zis să te îmbraci aşa?˝ ˝Îhî.˝
M-ai alergat în faţa bisericii , ai blestemat că nu suntem ţigani şi că e joi şi nu ne putem căsători, m-ai ridicat în braţe şi m-ai sărutat pe frunte , zicându-mi că semăn cu un înger.
˝ Dacă eu sunt un înger , tu eşti ceata de Heruvimi din care fac parte, şi fără de care m-aş rătăci în întuneric.˝Prompt şi frumos, exact cum îţi plăcea ţie să-ţi răspund.
Seara , când ne-am întors acasă mi-ai făcut spaghete cu brânză dulce şi ne-am băgat amândoi sub pătura, fumaţi şi îndragostiţi.

2 comentarii:

andra spunea...

"fumati" vezi sa nu citeasca muneca:P in rest nota 10 :)

Muni spunea...

hai ca am citit:>:> :-"